Od 20 sierpnia pracuje u nas … robot 🙂
chatbot
Nasza przychodnia od 20 sierpnia 2019 roku, zatrudnia wśród pracowników pierwszą istotę sztuczną, czyli robota, a właściwie chatbot’a. Uważni pacjenci mogli go znaleźć dotychczas na naszym profilu FB. Od wczoraj jest również na naszej stronie internetowej, po prawej stronie u dołu (niebieska ikonka). Nasz mały robocik ma odciążyć nasze Panie z recepcji oraz ułatwić Wam załatwianie prostych spraw samemu, szybciej i o dowolnej porze. Jak każdy komunikator wymaga interakcji z użytkownikiem, tutaj z Wami drodzy pacjenci.
Możliwości naszego robocika będą się rozwijać z czasem o kolejne funkcje, które często wykonujecie na recepcji (np. odwołanie wizyty, umówienie wizyty, zapytanie o dostępność lekarza, zamówienie recepty etc.). Na razie nasz pracownik samodzielnie umie powiedzieć Wam o lekarzach w przychodni, rozpoznać którego lekarza szukacie i udzielić informacji np. o Nocnej Pomocy Lekarskiej, gdy nasza przychodnia jest już zamknięta. Nasz mały pomocnik został wyposażony w funkcje AI (sztucznej inteligencji) dzięki czemu będzie się rozwijał podczas rozmów z kolejnymi osobami i zagadnieniami, których od niego będą oczekiwali rozmówcy. W związku z powyższym zachęcamy do nowej formy komunikacji z naszą placówką, która mamy nadzieję, przyśpieszy realizację wielu działań.
Jeśli macie potrzeby, pomysły, które usprawnią Wam te rozmowy, czyli nowe funkcje dostępne 24h na dobę – dajcie nam znać pisząc o tym do naszego robota. On skwapliwie wszystko zanotuje i zamelduje w cotygodniowym raporcie. Wolimy realizować najpierw dla Was to o co prosicie.